REKLAMACE A VRÁCENÍ
Objednávka nesplnila vaše očekávání? Nezoufejte! Do 30 dnů máte možnost vrácení produktu bez udání důvodu.
V případě, pokud bude zboží vráceno mezi 15. a 30. dnem od jeho doručení, může být vrácení peněz provedeno výhradně ve formě voucheru.
Upozorňujeme, že lze vrátit pouze zcela nové, nepoužité a nesložené zboží v původním obalu.
Níže naleznete krok za krokem, jak postupovat při reklamaci či vrácení produktu.
1) Vyplňte reklamační formulář, který naleznete zde.
Formulář nám zašlete na emailovou adresu [email protected] spolu s přiloženými fotografiemi reklamovaného produktu. (Pro rychlejší vyřízení vaší reklamace prosíme o zaslání fotografie produktu jak z dálky tak i fotografii detailu poškození).
2) Produkt zašlete zpět v původním balení spolu s přiloženým reklamačním formulářem.
Aby nedošlo během přepravy k dalšímu případnému poškození, ubezpečte se prosím, že je vaše zásilka dostatečně zabalená. K zabalení můžete využít například papír, noviny či bublinkovou fólii.
3) Řádně zabalenou zásilku nám pošlete na níže uvedenou adresu
(nezapomeňte připsat vaše číšlo objednávky).
Standardní zásilky
Sklad ELMS service s.r.o./ Muzza design (Číslo objednávky)
Budova B6
Ve žlíbku 1800/77
193 00 Praha 9 – Horní Počernice
Česká republika
Telefonický kontakt: +420 792 778 205
Paletové zásilky
V případě, že Vám byla zásilka doručena na paletě, Vám rádi zajistíme odvoz ve vámi zvolený den.
Neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis [email protected] nebo na telefonním čísle +420 210 012 555.
4) Zpracování reklamace či vratky bude v této chvíli v našich rukou.
Po přijetí a zkontrolování vaší zásilky budete obratem zkontaktování našim zákaznickým servisem pro další postup. Volbu necháme na Vás, ať už si budete přát vrácení peněž nebo výměnu produktu za nový, vždy se vynasnažíme najít společné řešení.
Upozorňujeme, že se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):
1. mechanickým poškozením zboží,
2. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
3. špatným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
4. zboží bylo poškozeno používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
5. zboží, které bylo modifikováno zákazníkem, vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
6. zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.
Pokud si přesto nebudete vědět s něčím rady, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na naší emailové adrese [email protected] nebo na telefonním čísle +420 210 012 555. Rádi Vám s celým průběhem pomůžeme.
Vice o podmínkách reklamace a vrácení najdete ve všeobecných obchodních podmínkách.